Thursday, May 10, 2012

ingat ingat ingat!


# mula mula aku nak mnx maaf pade admin kalau kalau post ni aku buat mcm blog aku sendiri. heee~

5ghazali 2011 issssssssssssssssss


hihi (: ini kebenaran ehh.sbb we got kanak kanak HOT and otak tak berape nak betul mcm 





bukan 3 org ni je.ade yang lain tapii malas nak upload.pemalas.hihi (:

aaaaannnddd here are some gamba yang aku sempat tangkap time aku f5 dolu dolu. tak bnyk sangat tapiii atleast ade utk diingat ingat ingat. tsk tsk tsk :'(








beg DOMO nayah (:

addmath (:

presentation QS kottt

jiran belakang akuu mmg spasttiiikk mcm akuu.hee~

lejenn doe nana.haha

soap experiment.gatal letak garam bnyk2
andd the sabun is soooo big.haha


ni yang
very IMPORTANT PERSON

nana tido pas bwt exp.hihi

ust saudi.kelas barab kat bengkel senii

qilaaaaaaaaaaaaaaaaaa

ingat! peqa gelak sampai nanges

notice siape kat belakangg tuuu.hihi

hantuu rotii.perut TONG.hee~

wannio

fatin nadhirah anis

nana punyaaaaa
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

SPM doe..cuaaaakkk

nana punya jugakkk.
zzzzzzz time BI

peqa and nayah barab class

nadzrin nadzam.tsk tsk tsk :'(

experiment yg acceleration tuuu.

karya FAT time science.hehe

beli seludup bwk naik kelas
pemalas punyaa pasal

lab comp.addmath punyaa presentation

grr~

yonggssszzz

bilaa ni? hihi

norhanim jamilan

wannioooo tuuuu

ape ape hal hidup kene diteruskannn.SPM ni kira baru nk start hidup.so makne nya panjaaaaaaaaaaaaaaannngg lagi mase kitaaa perjalanan kita lagii.kawin pun belum.hew hew
and sooooo



positive kann ape yang negative



pepatah melayu ade kate kalau biji benih yang baik tuu campak laa ikut mane punn dia akan jd bukit, bintang and pulau kann?

kalau dahh tekanan tuuu justtt


and


boleh punyaa sebab each and every kitaa ni ade specialities masing masing. so doa bnyk bnyk.HE knows you best.jangan salahkan diri sendiri .maybe satu mase dulu mmg salah kitaa but ambil pengajaran ape yang berlaku.and jangan keep on "kalau laa aku dulu , kalau laa ,kalau laa," mende ni takkan mempositivekann kita.meng-negativekan lagi ade laa.and sooo aku xnk start bebel,hihi. aku doakan kita samasama berjaye dunia akhirat (:

ohhh ni ade lagi satu ;

#sila wajibkan semnbahyang dhuha even mende tuu sunat. sbb itu kunci pintu rezeki. 2 rakaat je punn.hee~


brought to you by ;

na'ilah ilhani shamsulbahri (:


1 comment: